❀◕ ‿ ◕❀ Selamat Datang Ke Nutrisi Sihat & Cantik ❤ Saya Catherine ❤ Shaklee Independent Distributor ID:944001 ❤ Jika anda inginkan konsultansi berkenaan masalah kesihatan anda, sila hubungi saya ❤ Nak tanya apa2 pun boleh. Saya akan membantu anda sebaiknya ❀◕ ‿ ◕❀

Saturday 24 May 2014

Testimoni Omega Guard Vs Kolestrol

"Hospital for review, blood test & all pakej. Syukur.. mendapat arahan doktor utk berhanti makan ubat 'Kolestrol' yg saya telan sekian lama. Now, semua bacaan sdh normal dan kena suru jaga makan ja. Klu bilang jaga pemakanan.. memg susah, tapi saya telah amalkan produk shaklee - Omega Guard - baru sebotol. I'm very sure..."

Tak sampai sebulan dah nampak kesan Omega Guard ni sama customer.. 
Customer ni setiap bulan akan review di hospital kerana tekanan darah tinggi dan juga kolestrol. Awal bulan dia ada order Omega dan see doktor dah suruh dia berhenti makan ubat kolestrol. Dan hari ini bacaan dah normal disebabkan oleh Omega Guard. Sebab susah juga kalau nak jaga pemakanan ja kan. Saya sendiri pun susah mau kawal pemakanan saya. Heee



Antara Manfaat Omega Guard Shaklee:
Membantu mengekalkan tekanan darah normal
Merendahkan kolestrol
Menghindar pembekuan darah di dalam badan
Membantu mengekalkan tahap kesihatan trigliserida dan kolestrol LDL
Membantu mengurangkan risiko penyakit jantung


More detail, click HERE..

* DISCLAIMER: Segala perkongsian mengenai produk dan testimoni bukanlah bertujuan untuk merawat, menyembuhkan dan menganalisa sebarang masalah kesihatan anda. Sila rujuk kepada doktor anda terlebih dahulu untuk penyakit-penyakit kritikal yang memerlukan rawatan rapi.



NEVER TRY, NEVER KNOW..



***********************************************



Hubungi saya untuk pertanyaan lebih lanjut:



Catherine | ID: 944001 | SMS/WhatsApp : 016-8425632 PM : www.facebook.com/messages/NutrisiSihatCantik

Email: mynutrisisihatcantik@gmail.com




OR



Add friend di FB saya: Kate-Ryn Siena Peter Ginting

" Ingin menjana pendapatan 3-4-5-6 angka sebulan dengan mendaftar menjadi ahli Shaklee? Hubungi saya. Hanya buat bisnes secara online, anda mampu menjana pendapatan lumayan! Wakil pengedar seluruh malaysia masih diperlukan! Dan anda akan dijemput ke Exclusive Billionaire Group di Facebook "
 

No comments:

Post a Comment