❀◕ ‿ ◕❀ Selamat Datang Ke Nutrisi Sihat & Cantik ❤ Saya Catherine ❤ Shaklee Independent Distributor ID:944001 ❤ Jika anda inginkan konsultansi berkenaan masalah kesihatan anda, sila hubungi saya ❤ Nak tanya apa2 pun boleh. Saya akan membantu anda sebaiknya ❀◕ ‿ ◕❀

Wednesday 27 November 2013

HERB LAX Shaklee bantu kempiskan perut??

Anda mahu kurus dan kempiskan perut?? Saya sangat-sangat sarankan agar anda mencuba HERB-LAX Shaklee. Memang terbaik dan sangatlah ramai peminatnya.

Untuk makluman , Herb Lax sangatlah hot stuff, sangatlah tinggi demandnya, terutamanya di kalangan pengguna yang ingin menguruskan badan dan mengempiskan perut. Stock Herb Lax ni dah lama tak ada tau. Sebabnya, formulasi untuk membuat Herb Lax ni menggunakan sumber semulajadi yang susah untuk diperolehi dan hanya yang terbaik. 

Apa itu Herb Lax???


 Klik SINI utk info lebih lanjut..

Apa keistimewaan Herb-Lax??

Membersihkan najis yang tersekat / tersimpan lama dalam tubuh
Merangsang usus untuk mempercepatkan proses pembersihan secara lembut
Membantu masalah sembelit
Mengempiskan perut
Melawaskan pembuangan air besar

Herb-Lax akan menampakkan kesan dalam masa 8-12 jam selepas pengambilan. Mereka yang mengalami masalah sembelit yang serius boleh meningkatkan dos kepada 5-8 biji dan boleh kembali ke dos asal setelah proses pembuangan kembali normal.
[Credit to: http://mommiesafiyyah.blogspot.com]


 
Testimoni Her-Lax


Harga Herba Lax: RM 52.50 (Belum termasuk pos ya) dan sangatlah berbaloi kerana berjumlah 120 tablet dalam sebotol.

Jom dapatkan Herb-Lax Shaklee anda hari ini juga!!

NEVER TRY, NEVER KNOW..

***********************************************

Hubungi saya untuk pertanyaan lebih lanjut:

Catherine | ID: 944001 | SMS/WhatsApp/WeChat : 016-8425632 
PM : www.facebook.com/messages/NutrisiSihatCantik 
Email: mynutrisisihatcantik@gmail.com 
FB Page: Nutrisi Sihat & Cantik 

OR

Add friend di FB saya: Kate-Ryn SienaPeter Ginting 

No comments:

Post a Comment