❀◕ ‿ ◕❀ Selamat Datang Ke Nutrisi Sihat & Cantik ❤ Saya Catherine ❤ Shaklee Independent Distributor ID:944001 ❤ Jika anda inginkan konsultansi berkenaan masalah kesihatan anda, sila hubungi saya ❤ Nak tanya apa2 pun boleh. Saya akan membantu anda sebaiknya ❀◕ ‿ ◕❀

Friday 23 May 2014

Vitamin Untuk Orang Pelupa: Omega Atau Lecithin?

Anda Pelupa??

Bila umur kita meningkat, kita tak sedar kita semakin pelupa.. Macam saya, kadang-kadang jadi pelupa juga tau. Tapi saya masih muda tau.. Heehehe...

Tapi bukan sebab berumur ja kita jadi pelupa tau.. Adakalanya disebabkan kurang rehat, kemurungan, pengambilan pil tidur, kadar gula dalm darah tinggi, penurunan metabolisme dan lain-lain lagi..

Tapi jangan risau sebab supplement Shaklee ada untuk membantu anda mengatasi masalah pelupa ni.. 



Omega Guard or Lecithin??
Anda pasti selalu dengar Omega ni bagus untuk otak sebab mengandungi DHA & EPA. Omega membantu perkembangan dan fungsi-fungsi otak. Malahan, anak-anak digalakkan mengambil Omega untuk perkembangan otak mereka.. 

Manakala..

Lecithin mengandungi kolina yang berfungsi  dalam menyokong kesihatan otak. Kolina membentuk penghantar untuk saraf kranial yang mempertingkatkan kuasa pembelajaran, memperbaiki daya ingatan dan meringankan stress.

Jadi yang mana satu vitamin untuk orang pelupa??
Semestinya Lecithin sebab ia mengandungi kolin yang dapat menambah baik keupayaan daya ingatan. 


BONUS!!
Lecithin membantu pecahkan lemak dan membantu menurunkan berat badan.

Credit: RahsiaVitamin.Com


* DISCLAIMER: Segala perkongsian mengenai produk dan testimoni bukanlah bertujuan untuk merawat, menyembuhkan dan menganalisa sebarang masalah kesihatan anda. Sila rujuk kepada doktor anda terlebih dahulu untuk penyakit-penyakit kritikal yang memerlukan rawatan rapi.


NEVER TRY, NEVER KNOW..

*********************************************** 

Hubungi saya untuk pertanyaan lebih lanjut: 

Catherine | ID: 944001 | SMS/WhatsApp : 016-8425632 
PM : www.facebook.com/messages/NutrisiSihatCantik 
 Email: mynutrisisihatcantik@gmail.com 
FB Page: Nutrisi Sihat & Cantik 

OR

Add friend di FB saya: Kate-Ryn Siena Peter Ginting 

" Ingin menjana pendapatan 3-4-5-6 angka sebulan dengan mendaftar menjadi ahli Shaklee? Hubungi saya. Hanya buat bisnes secara online, anda mampu menjana pendapatan lumayan! Wakil pengedar seluruh malaysia masih diperlukan! Dan anda akan dijemput ke Exclusive Billionaire Group di Facebook "

No comments:

Post a Comment