❀◕ ‿ ◕❀ Selamat Datang Ke Nutrisi Sihat & Cantik ❤ Saya Catherine ❤ Shaklee Independent Distributor ID:944001 ❤ Jika anda inginkan konsultansi berkenaan masalah kesihatan anda, sila hubungi saya ❤ Nak tanya apa2 pun boleh. Saya akan membantu anda sebaiknya ❀◕ ‿ ◕❀

Wednesday 14 May 2014

KISAH SEBENAR DALAM MENCIPTA KEJAYAAN SENDIRI

Shaklee telah membayar lebih drp 6 bilion insan yang sama seperti anda.

ADAKAH ANDA YANG SETERUSNYA??

Mempunyai pendapatan tambahan
Menjadi bos kepada diri anda sendiri
Mengawal nasib sendiri
Meluangkan masa yang lebih dengan keluarga
Nikmati kerja dan hidup yang lebih sihat

Jom sertai team kami..
Yuran hanya RM75(SM)/RM85(SS) termasuk pos utk seumur hidup..
Tak perlu renew..

Berbanding menerima gaji tetap dalam kerjaya anda utk mecapaikan tujuan impian orang lain, PERNIAGAAN SHAKLEE ini milik anda sendiri dan tidak mempunyai had pendapatan.

Apa yang anda usahakan, itulah yang akan anda raih d kemudian hari.

Berapa wang yang anda inginkan?
Semuanya bergantung pada usaha anda..



 Anda ingin jadi sebahagian dari team kami?
 
NEVER TRY, NEVER KNOW..

***********************************************

Hubungi saya untuk pertanyaan lebih lanjut:

Catherine | ID: 944001 | SMS/WhatsApp : 016-8425632
PM : www.facebook.com/messages/NutrisiSihatCantik

Email: mynutrisisihatcantik@gmail.com




OR



Add friend di FB saya: Kate-Ryn Siena Peter Ginting

" Ingin menjana pendapatan 3-4-5-6 angka sebulan dengan mendaftar menjadi ahli Shaklee? Hubungi saya. Hanya buat bisnes secara online, anda mampu menjana pendapatan lumayan! Wakil pengedar seluruh malaysia masih diperlukan! Dan anda akan dijemput ke Exclusive Billionaire Group di Facebook "

No comments:

Post a Comment