❀◕ ‿ ◕❀ Selamat Datang Ke Nutrisi Sihat & Cantik ❤ Saya Catherine ❤ Shaklee Independent Distributor ID:944001 ❤ Jika anda inginkan konsultansi berkenaan masalah kesihatan anda, sila hubungi saya ❤ Nak tanya apa2 pun boleh. Saya akan membantu anda sebaiknya ❀◕ ‿ ◕❀

Monday 12 May 2014

Jana 2-3-4-5-6 Angka dengan Shaklee!!!!

★ KELEBIHAN MENJADI SHAKLEE INDEPENDENT DISTRIBUTOR ★

MODAL/YURAN KEAHLIAN HANYA SERENDAH RM65 UNTUK SEUMUR HIDUP!!!

(Postage: RM10 Semenanjung Malaysia DAN RM20 Sabah/Sarawak)

UNTUK KEGUNAAN SENDIRI

~ Dapat beli dengan harga ahli yg lebih murah dari harga pasaran
~ Jika pembelian melebihi 150UV, layak mendapat bonus tunai pada bulan seterusnya
~ Keahlian seumur hidup, tidak perlu kekalkan UV tertentu untuk kekal menjadi ahli

UNTUK BERNIAGA

~ Dapat keuntungan runcit bagi setiap produk yang dijual
~ Ganjaran 3C (CASH, CAR & CONVENTION) dari Shaklee*
~ CASH : Bonus setiap bulan, untuk jualan 150UV ke atas*
~ CAR : Insentif subsidi untuk pembelian kereta setiap bulan*
~ CONVENTION : Peluang umrah/percutian, ditaja sepenuhnya*
(*bagi yang layak)



Anda ingin dapatkan PELUANG-PELUANG ini untuk diri anda??


NEVER TRY, NEVER KNOW..

***********************************************

Hubungi saya untuk pertanyaan lebih lanjut:

Catherine | ID: 944001 | SMS/WhatsApp : 016-8425632
PM : www.facebook.com/messages/NutrisiSihatCantik
Email: mynutrisisihatcantik@gmail.com

OR

Add friend di FB saya: Kate-Ryn Siena Peter Ginting

" Ingin menjana pendapatan 3-4-5-6 angka sebulan dengan mendaftar menjadi ahli Shaklee? Hubungi saya. Hanya buat bisnes secara online, anda mampu menjana pendapatan lumayan! Wakil pengedar seluruh malaysia masih diperlukan! Dan anda akan dijemput ke Exclusive Billionaire Group di Facebook "

No comments:

Post a Comment