❀◕ ‿ ◕❀ Selamat Datang Ke Nutrisi Sihat & Cantik ❤ Saya Catherine ❤ Shaklee Independent Distributor ID:944001 ❤ Jika anda inginkan konsultansi berkenaan masalah kesihatan anda, sila hubungi saya ❤ Nak tanya apa2 pun boleh. Saya akan membantu anda sebaiknya ❀◕ ‿ ◕❀

Friday 16 May 2014

Kelebihan Jadi Ahli Shaklee

Saya mencari lebih ramai rakan kongsi yang serius ingin menjana pendapatan dan serius ingin membantu org ramai untuk meningkatkan kesihatan melalui Shaklee..


MENGAPA ANDA PERLU PILIH SAYA SEBAGAI UPLINE?
Saya ahli yg aktif & upline yang komited
Banyak meluangkan masa dengan downline yg serius mahu berniaga (Saya SURIRUMAH Shaklee)
Berpengetahuan tentang produk
Mudah di hubungi secara online mahupun offline

Dalam group saya ada ramai leader yang berjaya (Lebih 10 orang master)

 
JIKA ANDA MASIH TERCARI2 NIAGA YG BOLEH DI JALANKAN, MENGAPA ANDA PERLU PILIH SHAKLEE?
Sistem yang diiktiraf Halal
Sistem yang adil dan saksama

Produk yang dibuktikan berkesan, semulajadi dan sentiasa selamat
Produk yang sudah mendapat sambutan di Malaysia

APA KEISTIMEWAAN MENJADI AHLI?
Dapat beli produk pada harga ahli (Jimat sehingga 20%)
Dapat mengumpul mata untuk di tukar menjadi bonus
Boleh layak utk bonus melancong
Boleh layak utk bonus kereta



NEVER TRY, NEVER KNOW..

***********************************************

Hubungi saya untuk pertanyaan lebih lanjut:

Catherine | ID: 944001 | SMS/WhatsApp : 016-8425632
PM :
www.facebook.com/messages/NutrisiSihatCantik
Email: mynutrisisihatcantik@gmail.com

OR

Add friend di FB saya: Kate-Ryn Siena Peter Ginting

" Ingin menjana pendapatan 3-4-5-6 angka sebulan dengan mendaftar menjadi ahli Shaklee? Hubungi saya. Hanya buat bisnes secara online, anda mampu menjana pendapatan lumayan! Wakil pengedar seluruh malaysia masih diperlukan! Dan anda akan dijemput ke Exclusive Billionaire Group di Facebook "

No comments:

Post a Comment