❀◕ ‿ ◕❀ Selamat Datang Ke Nutrisi Sihat & Cantik ❤ Saya Catherine ❤ Shaklee Independent Distributor ID:944001 ❤ Jika anda inginkan konsultansi berkenaan masalah kesihatan anda, sila hubungi saya ❤ Nak tanya apa2 pun boleh. Saya akan membantu anda sebaiknya ❀◕ ‿ ◕❀

Monday 10 February 2014

TESTIMONI Vita-E: Parut Chicken Pox Hilang

" Selepas 4 bulan konsisten makan, parut hilang dan muka pun bertambah bersih dan putih
Selain makan, dia juga sapu muka dengan Vit E. Parut hilang selepas 4 bln KONSISTEN makan dan sapu muka dgn Vit E. Tengoklah bersih ja kulitnya kan." - Sharing dari customer partner Shaklee saya, Fatin Suraya

Ni hari saya nak share pasal VITA-E..

Antara Fungsi VITE-E:
Anti-oksidan larut lemak yang menyokong kesihatan jantung dan prostat serta meghalang kerosakan sel oleh radikal bebas
Meningkatkan fungis peparu, kolon dan imunisasi badan
Menyokong prestasi otot dan mempercepatkan pemullihan
Menolong melawan penuaan pra-matang pada kulit
Memperbaiki parut - Memperbaiki bengkak dan ulser kulit

P/s: Boleh digunakan terus pada luka untuk mengurangkan parut.

Info lanjut VITA-E.

Testimoni Vita-E:


Ida: Gambar yg pkai baju kurung tu ida baru ambil ari khamis 16.1.14 kat opis. Lps 4 bln mkn Vita-E Complex.
Fatin: Tq, ida. akak nak buattestimoni nie. heheh. makan jerkan. ada buat sapu kat muka?
Ida: Okey kak. 2 minggu ida sapu kat muka dan mkn. Lps tu ida mkn jer. seminggu ptama dia b'ubah warna ke merah2(pink) lama2 parut hitam chicken pox makin hilang n kembalikan kulit ke warna asal. Tp ramai yg ckp kulit ida mkin cerah dr dlu.


NEVER TRY, NEVER KNOW..

*********************************************

Hubungi saya untuk pertanyaan lebih lanjut:

Catherine | ID: 944001 | SMS/WhatsApp/WeChat : 016-8425632
PM : www.facebook.com/messages/NutrisiSihatCantik
Email: mynutrisisihatcantik@gmail.com

OR

Add friend di FB saya: Kate-Ryn Siena Peter Ginting

No comments:

Post a Comment