❀◕ ‿ ◕❀ Selamat Datang Ke Nutrisi Sihat & Cantik ❤ Saya Catherine ❤ Shaklee Independent Distributor ID:944001 ❤ Jika anda inginkan konsultansi berkenaan masalah kesihatan anda, sila hubungi saya ❤ Nak tanya apa2 pun boleh. Saya akan membantu anda sebaiknya ❀◕ ‿ ◕❀

Saturday 8 February 2014

Set Dambaan Suami

Set ni khas utk si isteri utk memikat si suami.. Hehehe..
Jom tengok setiap produk dalam SET DAMBAAN SUAMI ni..



Collagen Powder
 Mengecilkan pori-pori, mengurangkan kedutan dan garisan halus.
 Melembab, mencerah dan mengurangkan pigmentasi kulit.
 Menegang dan menganjalkan kulit serta payudara.
 Terbukti berkesan selepas 8 minggu pengambilan yang konsisten.
 Menyuburkan rambut dan kuku yang sihat.


ESP (Soy Protein Isolate Powder)
 Rendah lemak dan bebas kolestrol.
 Membantu membina otot, kulit dan hormon.
 Pembekal tenaga - Sesuai utk SEMUA termasuk ibu hamil, ibu berpantang, dan ibu yang menyusukan bayi.
 Diperlukan utk pembentukan sel baru.
 Dapat membakar kalori sehingga 35%.
 Kulit remaja - Mengurangkan kedutan.


SR Vita-C Plus
 Anti-oksidan kuat yang semulajadi. Membekalkan Vitamin C semulajadi dengan pelepasan terkawal selama 5 jam.
 Menyokong kesihatan jantung, imunisasi badan, keutuhan sel, serta kesihatan mata, gigi, gusi, tulang dan pembuluh darah.
 Mengekalkan integriti sel.


Alfalfa Complex
 Kaya dengan pelbagai zat, vitamin dan mineral surih.
 Membantu menyingkirkan toksin dari badan dan merendahkan kolestrol.
 Melegakan sakit sendi
 Membantu mengurangkan keputihan.
 Mengandungi enzim penting utk penghadaman makanan.

[ Klik Saya ]

Haah.. Banyak kan manfaat Vitamin Shaklee.. 

Ni baru separuh ni..
Kalau nak tau manfaat lain shaklee, PM saya tau..



NEVER TRY, NEVER KNOW..

**********************************************

Hubungi saya untuk pertanyaan lebih lanjut:

Catherine | ID: 944001 | SMS/WhatsApp/WeChat : 016-8425632
PM : www.facebook.com/messages/NutrisiSihatCantik
Email: mynutrisisihatcantik@gmail.com

OR

Add friend di FB saya: Kate-Ryn Siena Peter Ginting

No comments:

Post a Comment