❀◕ ‿ ◕❀ Selamat Datang Ke Nutrisi Sihat & Cantik ❤ Saya Catherine ❤ Shaklee Independent Distributor ID:944001 ❤ Jika anda inginkan konsultansi berkenaan masalah kesihatan anda, sila hubungi saya ❤ Nak tanya apa2 pun boleh. Saya akan membantu anda sebaiknya ❀◕ ‿ ◕❀

Thursday 24 October 2013

TESTIMONI: Demam dan selesma hilang dalam masa sehari

Ini kata Puan Ramyah Mia..

"Selepas beberapa kali pemerhatian ke atas ketiga2 supplemen tersebut utk kesemua anak saya, berikut adalah apa yg saya perolehi:

1. MealShakes
Setiap kali apabila anak saya yg berusia hampir 2 tahun mula bersin dan berhingus, saya berikan 1/2 sudu kecil ke dalam susu botolnya. Alhamdulillah, keesokannya selsema juga hingusnya yg asyik meleleh terus tiada. Ini berbeza sekiranya saya bergantung pada ubat selsema dan tiada stok MealShakes dirumah!

2. Vitamin C Chewable
Kedua-dua anak saya yg bersekolah rendah, saya berikan vitamin c ini di waktu pagi terutamanya bila simptom selsema bermula. Menariknya, bila waktu balek sekolah tengahari, tanda2 hidung sumbat pun hilang. Dan, sebelum ke sekolah agama pulak di waktu petang, mereka mintak lagi supply walaupun sebelum ini komplen vitamin C ni masam la, tak sedap la...hehe

3. Omega Guard
Yang ini, saya beri kepada anak2 sekolah menengah. Alhamdulillah, setakat ini, mereka tak mudah demam, sakit atau selsema. Dan anak yg kat asrama pun beritahu yg pihak sekolah pernah mengadakan ceramah mengenai keperluan nutrisi ikan dan minyak ikan yg kaya dgn DHA & EPA utk support perkembangan mental mereka selain menyokong sistem imun.

Alahamdulillah!!! Dan sebagai ibu, saya pun berpuashati dgn supplemen Shaklee :) "

* DISCLAIMER: Segala perkongsian mengenai produk dan testimoni bukanlah bertujuan untuk merawat, menyembuhkan dan menganalisa sebarang masalah kesihatan anda. Sekiranya anda ada masalah kesihatan, mohon berjumpa dengan doktor bertauliah.

Untuk info dan order:

SMS/WhatsApp : 016-8425632 (Catherine)
PM : www.facebook.com/messages/NutrisiSihatCantik

No comments:

Post a Comment