❀◕ ‿ ◕❀ Selamat Datang Ke Nutrisi Sihat & Cantik ❤ Saya Catherine ❤ Shaklee Independent Distributor ID:944001 ❤ Jika anda inginkan konsultansi berkenaan masalah kesihatan anda, sila hubungi saya ❤ Nak tanya apa2 pun boleh. Saya akan membantu anda sebaiknya ❀◕ ‿ ◕❀

Thursday 24 October 2013

TESTIMONI Alahan, Hamil, Berpantang

Testimoni dari pengguna shaklee

1st try set alahan, then add on Vit E.. Selepas sebulan ambil Vit E, dia disahkan mengandung dan ambil set hamil. Lepas melahirkan anak, still consume shaklee..


" Assalamualaikum w.b.t dan salam sejahtera,

Saya ingin berkongsi pengalaman saya menggunakan produk shaklee sejak Januari 2012 hingga kini. 1st sekali saya cuba set alahan/resdung/asma. Alhamdulillah amat berkesan buat diri saya kemudian saya add on vit E. X sangka lps sebulan consume vit E, saya telah disahkan mengandung semula selepas keguguran 2x dlm 2 tahun berturut. Bila dah tau pregnant saya cepat2 order set shaklee ketika hamil dari upline saya Yati Napi (RahsiaVitamin). Dari trimester pertama hingga ler bersalin still consume shaklee. Sekarang baby saya dah 6 bulan lebih dan saya masih lagi setia menggunakan shaklee. Dari suplemen hingga set penjagaan kulit nutriwhite..mmg seronok..x rugi cuba produk shaklee ni. Asma saya pun dah kurang sejak consume Omega Guard. Amat teruja menggunakan Shaklee.



psstt gambar baby tu adalah hasil dari pengambilan produk shaklee dari mengandung hingga berpantang."


Baby Shaklee - Nur Dahlia Nabilah dilahirkan pd 22/1/2013 jam 11.47pg berat 3.625kg


Dahlia berusia 6 bulan lebih..baby hasil dari pengambilan produk shaklee..

Credit to: MonaLiza Lieza

* DISCLAIMER: Segala perkongsian mengenai produk dan testimoni bukanlah bertujuan untuk merawat, menyembuhkan dan menganalisa sebarang masalah kesihatan anda. Sekiranya anda ada masalah kesihatan, mohon berjumpa dengan doktor bertauliah.

NEVER TRY, NEVER KNOW..


JOM ORDER SEKARANG!!!!
SMS/WhatsApp : 016-8425632 (Catherine)
PM : www.facebook.com/messages/NutrisiSihatCantik

No comments:

Post a Comment