❀◕ ‿ ◕❀ Selamat Datang Ke Nutrisi Sihat & Cantik ❤ Saya Catherine ❤ Shaklee Independent Distributor ID:944001 ❤ Jika anda inginkan konsultansi berkenaan masalah kesihatan anda, sila hubungi saya ❤ Nak tanya apa2 pun boleh. Saya akan membantu anda sebaiknya ❀◕ ‿ ◕❀

Thursday 24 October 2013

TESTIMONI OMEGA GUARD: Semakin fokus dlm sesuatu perkara

Ini kata Puan Yuswirda Mohamad....

"Salam semua. Ramai yang suka minyak ikan omega bukan. saya nak kongsi testimoni customer lelaki yang makan omega. Customer ni memang seorang yang bijak dan berjawatan penting dalam company. Hmmm kalau dia tak ada memang haru lah-almaklum, bertanggung jawab buat sistem keselamatan negara.

Customer ini telah mengambil Omega untuk suppliment minda. Bukan apa, beliau letih kerana perlu banyak menggunkan minda untuk membuat sistem. Ya sesiapa yang terlibat dengan proggramming pasti tau keadaan ini. Saya suka untuk tau feedback dari suppliment yang diambil, jadi sibuk la tanya ketika botol pertamanya habis. 

Menurut customer, beliau tidak perasan apa yang berubah. Tapi yang paling nyata, sejak ambil Omega, setiap kali main bola pasti berjaya menjaringkan gol. Padahal sebelum ni--hampeh, tak pernah gol.

Jadi saya mengambil kesimpulan bahawa sebenarnya beliau semakin fokus dalam membuat sesuatu perkara. Main bola la benda paling mudah untuk beliau kesan."


* DISCLAIMER: Segala perkongsian mengenai produk dan testimoni bukanlah bertujuan untuk merawat, menyembuhkan dan menganalisa sebarang masalah kesihatan anda. Sekiranya anda ada masalah kesihatan, mohon berjumpa dengan doktor bertauliah.

Untuk info dan order:
SMS/WhatsApp : 016-8425632 (Catherine)
PM : www.facebook.com/messages/NutrisiSihatCantik

No comments:

Post a Comment