❀◕ ‿ ◕❀ Selamat Datang Ke Nutrisi Sihat & Cantik ❤ Saya Catherine ❤ Shaklee Independent Distributor ID:944001 ❤ Jika anda inginkan konsultansi berkenaan masalah kesihatan anda, sila hubungi saya ❤ Nak tanya apa2 pun boleh. Saya akan membantu anda sebaiknya ❀◕ ‿ ◕❀

Thursday 15 October 2015

Perisai Tubuh Melawan Penyakit ‍‌‌

Lamanya tak update blog.. Bersarang dah.. Hehe.. Ok.. Hari ni saya nak sentuh pasal PANADOL.. Mesti asal sakit korang cari panandol kan.. Family saya sendiri pun cari panadol kalau sakit. Tapi saya tak suka panadol. Sebab bagi saya panadol tak dah kesan kat badan. Makan panadol masih juga sakit macam sakit kepala, demam, selesma..

Orang cakap kalau ada makan banyak panadol, lama-lama ubat tu tak dah kesan. Means, perlu dos yang banyak lah tu kan.. Saya berfikir tak dah kah penganti panadol ni?? Alang2 jadi member shaklee, then tanya upline Master Yati..
Yea.. akhirnya saya jumpa..
NUTRIFERON SHAKLEE Pengganti PANADOL & UBAT TAHAN SAKIT dari sumber semulajadi.‍‌‌‌‌‌‍‌‌‍‌‌‌‍‌‌‌‌‌‍‌
‌ NO more PANADOL!!!‌
Boleh diambil seawal usia setahun hingga dewasa.
‍‌‌‌‌‍‍‍‌‍‌→‌‌ Siapa yang sesuai ambil Nutriferon ini? ‍‌‌‌‌‍‍‍‌‍‌←‌
‍‌‌‌‌‍‌‍‌‌~‌‌ Mereka yang selesema, batuk, demam
‍‌‌‌‌‍‌‍‌‌~‌‌ Mereka yang semput @ athma
‍‌‌‌‌‍‌‍‌‌~‌‌ Mereka yang migrain
‍~‌‌ Mereka yang senggugut
‍‌‌‌~‌‌ Mereka yang bertarung dengan kanser ‍‌‌‌‌‍
~‌‌ Mereka yang alami hepatitis
‍‌‌‌‌‍‌‍‌‌~‌‌ Mereka yang eczema
‍‌‌‌‌‍‌‍‌‌~‌‌ Mereka yang rendah antibodi
‍‌‌‌‌‍‌‍‌‌~‌‌ Orang tua yang sudah uzur ‍
~‌‌ Mereka yang ada penyakit kulit
‍‌‌‌‌‍‌‍~‌‌ Mereka yang alami penyakit disebabkan virus dan bakteria
‍‌‌‌‌‍‌‍‌‌~‌ Mereka yang alami cirit birit
Dan banyakkk lagi...... ‍‌‌‌‌‌‌
NUTRIFERON bertindak "MENGEJUTKAN" ASKAR-ASKAR ANTIBODI di dalam tubuh manusia untuk bekerja sekiranya terdapat jangkitan dan serangan VIRUS @ BAKTERIA dari luar.
‍‌‌‌‌‍‌‌TIPS!!!! ‍‌‌‌‌‍‌‌
‍‌‌‌‌‍‍‌‌‌‍‌》 ‌‌Sentiasa READY kan satu kotak di rumah anda.
‍‌‌‌‌》 Sentiasa bawa beberapa sachet dalam handbag anda ke mana-mana saja.
Nak dapatkan sekotak?
‍‌‌‌‌‍‌‌‍‍‌‌‌‍‌‌‌‌‍‌‌Whatsapp 016-842 5632 utk tempahan. ‍‌‌‌‌‌‍‌‌‍‌‌‌‍‌‌‌‌‌‍‌‌‍‌‌‌‍‌‌‌‌‌‍‌‌‍‌‌‌

1 comment:

  1. NutriFeron nie wajib ada di setiap rumah, no more panadol! :)

    ReplyDelete