❀◕ ‿ ◕❀ Selamat Datang Ke Nutrisi Sihat & Cantik ❤ Saya Catherine ❤ Shaklee Independent Distributor ID:944001 ❤ Jika anda inginkan konsultansi berkenaan masalah kesihatan anda, sila hubungi saya ❤ Nak tanya apa2 pun boleh. Saya akan membantu anda sebaiknya ❀◕ ‿ ◕❀

Saturday 21 June 2014

TESTIMONI Kesuburan: Disahkan Hamil 7 Minggu

Gembiranya bila tahu customer yang consume Shaklee hamil setelah 4 tahun penantian.. Ini sharing downline kawan dalam group Ekslusif kami. 

Ipar dia dah 4 tahun berkahwin tapi belum dikurniakan anak. Hujung bulan 11/2014 ipar dia ambil ESP, Zinc dan GLA Complex, selepas sebulan ambik supplemen shakle, ipar dia disahkan hamil 7 minggu. Ipar dia ni tak sempat pun ambil GLA Complex sebab belum waktu haid.. Alhamdulillah, seronok bila dengar berita begini. 


Bagi mereka yg belum dapat rezeki anak, jangan putus asa. Kita hanya mampu ikhtiar, tetapi rezeki itu Allah yang tetapkan.. 


Credit Pic: Nadin Amira

Set Kesuburan lengkap, Klik SINI.. Anda tak cukup bajet nak ambil semua?? Klik SINI untuk dapatkan set kesuburan mengikut bajet anda..


* DISCLAIMER: Segala perkongsian mengenai produk dan testimoni bukanlah bertujuan untuk merawat, menyembuhkan dan menganalisa sebarang masalah kesihatan anda. Sila rujuk kepada doktor anda terlebih dahulu untuk penyakit-penyakit kritikal yang memerlukan rawatan rapi.

NEVER TRY, NEVER KNOW..

***********************************************

Hubungi saya untuk pertanyaan lebih lanjut:

Catherine | ID: 944001 | SMS/WhatsApp : 016-8425632
PM :
www.facebook.com/messages/NutrisiSihatCantik 

Email: mynutrisisihatcantik@gmail.com 
FB Page: Nutrisi Sihat & Cantik 

OR 

Add friend di FB saya: Kate-Ryn Siena Peter Ginting

" Ingin menjana pendapatan 3-4-5-6 angka sebulan dengan mendaftar menjadi ahli Shaklee? Hubungi saya. Hanya buat bisnes secara online, anda mampu menjana pendapatan lumayan! Wakil pengedar seluruh malaysia masih diperlukan! Dan anda akan dijemput ke Exclusive Billionaire Group di Facebook "

No comments:

Post a Comment