❀◕ ‿ ◕❀ Selamat Datang Ke Nutrisi Sihat & Cantik ❤ Saya Catherine ❤ Shaklee Independent Distributor ID:944001 ❤ Jika anda inginkan konsultansi berkenaan masalah kesihatan anda, sila hubungi saya ❤ Nak tanya apa2 pun boleh. Saya akan membantu anda sebaiknya ❀◕ ‿ ◕❀

Thursday 6 March 2014

[TESTIMONI] Shaklee Collagen Powder: Eratkan Hubungan Suami Isteri

Haah, Shaklee Collagen Powder bantu mengeratkan hubungan suami isteri????? Boleh percaya ke?

Jom kita tengok KEBAIKAN Shaklee Collagen Powder ni..
Sekarang kita tengok testimoni customer pula ya..

Saya ada testimoni mengenai SCP di kalangan ibu-ibu pertengahan umur macam saya ni. Tapi ni gossip on LIVE so takde record papepun. Ni antara saya dan kawan-kawan yang membeli SCP dari saya. Kami bertiga yang bersembang waktu tu: 

Cerita dari Puan A: " Seriously sekarang aku dah risau. Husband aku asyik nak berkepit ngan aku je. Huhu.. Aku perasan sejak aku ambik SCP ni, suami aku asyik nak berpeluk je. Rimas tapi happy jugak! Cuma risau jugak takut lekat lagi.. Haha.. "  

Cerita dari Puan B: " Aku pulak, suami aku yang kata lain sikit masa kami 'ehem-ehem'. Dia cakap tak macam selalu. Aku paham sebab memang aku pun rasa lain sikit. Lebih energy & rasa macam entah la..Aku nak citer lebih-lebih pun malu. Tapi korang paham-paham la.. Kita kan banyak kali bersalin? So, kelainan memang terasa la. Alhamdulillah.. TQ tau Reen!! " 

Cerita dari Puan C: " Saya takkan cerita lebih-lebih. Tapi memang hanya mereka yang consume ikut cara makan saya saja yang akan dapat rasa kelainan tu. Kalau anda juga nak cuba, boleh mesej-mesej saya dan borak dengan saya. Saya tak lah dapat membantu banyak. Tapi in shaa Allah pengalaman saya ambil Set Breakfast On The Go ni memang sangat berkesan untuk kesihatan dalaman dan kecantikan luaran! "  

[Credit: MommaSihat.Net]

More testimoni: Payudara Anjal dan Padat
  Haa.. percaya atau tidak terpulang sama diri kita sendiri. Bagi saya memang tak rugi cuba Shaklee collagen Powder.. Sebab saya sendiri pun consume collagen powder ni. Baru minum 2 sachet, dah rasa kelainan di muka. Apa lagi kalau dah habis sekotak kan.  

* DISCLAIMER: Segala perkongsian mengenai produk dan testimoni bukanlah bertujuan untuk merawat, menyembuhkan dan menganalisa sebarang masalah kesihatan anda. Sekiranya anda ada masalah kesihatan, mohon berjumpa dengan doktor bertauliah.

NEVER TRY, NEVER KNOW..

***********************************

Hubungi saya untuk pertanyaan lebih lanjut:

Catherine | ID: 944001 | SMS/WhatsApp/WeChat : 016-8425632
PM : www.facebook.com/messages/NutrisiSihatCantik
Email: mynutrisisihatcantik@gmail.com

OR

Add friend di FB saya: Kate-Ryn Siena Peter Ginting

No comments:

Post a Comment