❀◕ ‿ ◕❀ Selamat Datang Ke Nutrisi Sihat & Cantik ❤ Saya Catherine ❤ Shaklee Independent Distributor ID:944001 ❤ Jika anda inginkan konsultansi berkenaan masalah kesihatan anda, sila hubungi saya ❤ Nak tanya apa2 pun boleh. Saya akan membantu anda sebaiknya ❀◕ ‿ ◕❀

Wednesday 5 March 2014

[TESTIMONI] ESP dan Collagen Powder

Ni hari pula nak kongsi testimoni Collagen Powder Shaklee dan ESP.

Jom kita tengok sama-sama:

"Assalamualaikum semua dan salam ceria dari Momma Sihat! Ni testimoni saya sendiri eksklusif untuk anda. Perbezaan pori-pori yang semakin mengecil walaupun belum habis lagi sekotak SCP + saya missed 5 hari mengamalkan Breakfast On The Go minggu lepas kerana admitted.

Cuba tengok perbezaan sebelum dan selepas di sekitar pipi dan tepi hidung. Saya tak pasti kawan-kawan boleh nampak ke tak, tapi gambar sebelum tu pori-pori kelihatan hitam dan besar berbanding gambar selepas. Gambar terkini tu boleh nampak jeragat pun semakin pudar selain pori-pori mengecil. Alhamdulillah.. Dengan izin Allah usaha saya nak memperbaiki struktur kulit di muka saya in shaa Allah tercapai. Makin semangat nak promote dan share dengan kawan-kawan bila dah rasa sendiri keberkesanannya!

Selain daripada perbezaan pada muka, kulit juga lebih lembut dan lembap."


[Credit: Momma Sihat]

 
NEVER TRY, NEVER KNOW

********************************************************** 

Hubungi saya untuk pertanyaan lebih lanjut:

Catherine | ID: 944001 | SMS/WhatsApp : 016-8425632 
Email: mynutrisisihatcantik@gmail.com  
FB Page: Nutrisi Sihat & Cantik

 OR 

Add friend di FB saya: Kate-Ryn Siena Peter Ginting

* DISCLAIMER: Segala perkongsian mengenai produk dan testimoni bukanlah bertujuan untuk merawat, menyembuhkan dan menganalisa sebarang masalah kesihatan anda. Sekiranya anda ada masalah kesihatan, mohon berjumpa dengan doktor bertauliah.

No comments:

Post a Comment