❀◕ ‿ ◕❀ Selamat Datang Ke Nutrisi Sihat & Cantik ❤ Saya Catherine ❤ Shaklee Independent Distributor ID:944001 ❤ Jika anda inginkan konsultansi berkenaan masalah kesihatan anda, sila hubungi saya ❤ Nak tanya apa2 pun boleh. Saya akan membantu anda sebaiknya ❀◕ ‿ ◕❀

Saturday 8 March 2014

[TESTIMONI] Cyst Mengecil? Hilang?

Cyst ovari adalah seakan kantung kecil berisi cairan yang berkembang dalam ovari  wanita. Kebanyakan cyst tidak merbahaya. Namun, Jika dibiarkan ianya dapat menimbulkan masalah, bermula dari rasa sakit ketika haid, cyst mula pecah, pendarahan, hingga penyakit serius, seperti terlilitnya batang ovari, gangguan kehamilan, kemandulan hingga menyebabkan terjadi kanser endometrium. [Detail]

Cyst boleh mengecil? Boleh hilang  walaupun dah besar 9.7 cm? 

Jom baca testimoni ni..
 Cyst mengecut dari 2.73cm ke 1.4cm

 Cyst sebesar 9.7cm mengecil selepas consume GLA
selama 6 bulan secara konsisten
  
Nak testimoni lagi? 
Customer ni ada cyst sebesar 3.2cm telah mengecut dan hamil 6 minggu..
[Detail

* DISCLAIMER: Segala perkongsian mengenai produk dan testimoni bukanlah bertujuan untuk merawat, menyembuhkan dan menganalisa sebarang masalah kesihatan anda. Sekiranya anda ada masalah kesihatan, mohon berjumpa dengan doktor bertauliah. 

********************************************************** 

Hubungi saya untuk pertanyaan lebih lanjut: 

Catherine | ID: 944001 | SMS/WhatsApp : 016-8425632 
PM : www.facebook.com/messages/NutrisiSihatCantik
 Email: mynutrisisihatcantik@gmail.com
 FB Page: Nutrisi Sihat & Cantik 

OR

Add friend di FB saya: Kate-Ryn Siena Peter Ginting 

No comments:

Post a Comment