❀◕ ‿ ◕❀ Selamat Datang Ke Nutrisi Sihat & Cantik ❤ Saya Catherine ❤ Shaklee Independent Distributor ID:944001 ❤ Jika anda inginkan konsultansi berkenaan masalah kesihatan anda, sila hubungi saya ❤ Nak tanya apa2 pun boleh. Saya akan membantu anda sebaiknya ❀◕ ‿ ◕❀

Monday 17 February 2014

SHAKLEE TURUN HARGA???

Dalam kerakusan bisnes lain semua sibuk NAIKkan harga produk/servis masing2, Shaklee dengan slumber nya TURUNkan harga produk nutrisi mereka.

Berita baik untuk mereka di Sabah & Sarawak.!!

Kini harga untuk Sabah & Sarawak di TURUNkan, sama dengan harga untuk Semenanjung Malaysia.


* Kepada mereka yang kata produk Shaklee ni mahal lah, tak mampu lah... Meh pm, saya bgtau berapa kos ambil suplemen Shaklee dalam sebulan/sehari..


Hubungi saya untuk pertanyaan lebih lanjut:

Catherine | ID: 944001 | SMS/WhatsApp/WeChat : 016-8425632
PM : www.facebook.com/messages/NutrisiSihatCantik
Email: mynutrisisihatcantik@gmail.com

OR

Add friend di FB saya: Kate-Ryn Siena Peter Ginting

No comments:

Post a Comment