❀◕ ‿ ◕❀ Selamat Datang Ke Nutrisi Sihat & Cantik ❤ Saya Catherine ❤ Shaklee Independent Distributor ID:944001 ❤ Jika anda inginkan konsultansi berkenaan masalah kesihatan anda, sila hubungi saya ❤ Nak tanya apa2 pun boleh. Saya akan membantu anda sebaiknya ❀◕ ‿ ◕❀

Sunday 17 November 2013

TESTIMONI ZINC: Rambut gugur kurang selepas seminggu

TESTIMONI dari pengguna:

"As salam..saya nak share tentang ZINC..
testimoni sendiri yea..sya ambil zinc nie sebab rambut saya selalu gugur selepas melahirkan ..x tahan sangat sampai ada yg botak2 dah rambut nie..huhuhu...so jalan penyelesaiannya sy amalkan zinc.. x sampai seminggu sya dah nampak perubahannya, rambut dah kurang gugur..Alhamdulillah....suke sangat."
Puan Nazatul Syuhada.




Bagaiman Zinc boleh membantu mengurangkan keguguran rambut?

Pengambilan diet yang kaya dengan kandungan zink adalah satu pemulihan yang disyorkan oleh doktor. Terdapat pelbagai kapsul yang kaya dengan zink, jadi ubat-ubatan yang kaya dengan zink akan membantu mencegah keguguran rambut.

Fakta tentang vitamin zinc:
@ Satu tablet membekalkan 100% Nilai Harian bagi zink
@ Zinc adalah faktor di dalam mengekalkan kesihatan yang baik, danmembantu tubuh badan memetabolismekan karbohidrat, lemak dan protein
@ Dirumus dengan zink glukonat yang mempunyai bio yang tinggi di dalam bes alfalfa dan barli panggang. 
@ Dengan rumusan sayur-sayuran

Fakta Lain tentang Vitamin Zinc penting untuk kesihatan rambut:

"Zinc plays many roles in the body: helping build cells, keeping hormones in check, assisting with the absorption of various other vitamins and giving the body a helping hand with protein use. All of these actions are essential for hair growth and maintenance. (Detail)

 Untuk info & order:
✆SMS/WhatsApp : 016-8425632 (Catherine)
✍PM : www.facebook.com/messages/NutrisiSihatCantik 
✉Email: mynutrisisihatcantik@gmail.com 


* DISCLAIMER: Segala perkongsian mengenai produk dan testimoni bukanlah bertujuan untuk merawat, menyembuhkan dan menganalisa sebarang masalah kesihatan anda. Sekiranya anda ada masalah kesihatan, mohon berjumpa dengan doktor bertauliah.

No comments:

Post a Comment