❀◕ ‿ ◕❀ Selamat Datang Ke Nutrisi Sihat & Cantik ❤ Saya Catherine ❤ Shaklee Independent Distributor ID:944001 ❤ Jika anda inginkan konsultansi berkenaan masalah kesihatan anda, sila hubungi saya ❤ Nak tanya apa2 pun boleh. Saya akan membantu anda sebaiknya ❀◕ ‿ ◕❀

Thursday 21 November 2013

Shaklee CoQHealth Plus esklusif untuk lelaki bertahan lebih lama!!

" Puan, saya nak cari vitamin untuk saya", suara seorang lelaki yang dalam ukuran umur 30an dalam sebuah perbualan di telefon. 
" Encik nak cari vitamin atas intention apa ya? Boleh saya tahu dengan lebih specifik?"
" Saya nak beli vitamin untuk saya lebih lama bersama isteri", balas customer tadi.


Syukurlah bisnes partner saya adalah suami saya, maka saya meminta pelanggan ini meneruskan perbualan dengan suami saya.

Kalau dulu, kami memang rekomenkan Vita E Shaklee kerana dilengkapi dengan Selenium dan ia terbukti bagus untuk hormon kesuburan disertai dengan Galian Zinc Complex Shaklee.

Tetapi kini kami telah mempunyai testimoni hebat!!! Melalui produk terbaru iaitu CoQHealth Plus!!!

Tidak dinafikan, sebaik sahaja produk ini diperkenalkan di Malaysia. seorang rakan suami saya memaklumkan beliau amal makan produk CoQHealth untuk bantu dapatkan zuriat. Selepas amalkan vitamin CoQHealth isterinya disahkan mengandung.

Mungkin ia secara kebetulan, namun sebagai manusia biasa, ia tetap usaha untuk ke arah mendapatkan zuriat. 

Credit: http://www.anakkuwiraku.com 

Penafian
Segala perkongsian mengenai produk dan testimoni bukanlah bertujuan untuk merawat, menyembuhkan dan menganalisa sebarang masalah kesihatan anda. Sekiranya anda ada masalah kesihatan, mohon berjumpa dengan doktor bertauliah. 

NEVER TRY, NEVER KNOW..

Untuk info & order:
SMS/WhatsApp : 016-8425632 (Catherine)
PM : www.facebook.com/messages/NutrisiSihatCantik

No comments:

Post a Comment