❀◕ ‿ ◕❀ Selamat Datang Ke Nutrisi Sihat & Cantik ❤ Saya Catherine ❤ Shaklee Independent Distributor ID:944001 ❤ Jika anda inginkan konsultansi berkenaan masalah kesihatan anda, sila hubungi saya ❤ Nak tanya apa2 pun boleh. Saya akan membantu anda sebaiknya ❀◕ ‿ ◕❀

Tuesday 24 June 2014

TESTIMONI Herbal Blend Cream: Legakan Hati Ibu Dari Melihat Kulit Anak Ruam

Siapa yang pernah dengar Herbal Blend Cream Shaklee???
Mesti ada yang pernah dengar ataupun tak tau langsung pasal cream Shaklee ni kan.. 

Untuk pengetahuan kawan-kawan semua, cream ni HOT tau.. Sekejap ja habis stok.. Semua orang berebut nak cuba.. Ada yang borong terus tau.. 

Herbal Blend Multipurpose cream Shaklee: Krim yang menenangkan ini telah diuji secara klinikal di mana ia dapat melembutkan kulit yang kasar dan pecah-pecah pada lutut, siku serta tumit kaki. Ianya Dingin, bermentol dan tidak berminyak. Diperbuat daripada estrak herba semulajadi yang menenangkan termasuk sage, horse chestnut yarrow dan rosemary.

Hmm.. Mari saya share testimoni yang saya ambil dari customer MommyLyna tapi dah tak ingat rujukannya.. Sebab saya cuma download gambar dan testimoni ni..


Masalah ruam di kalangan bayi adalah antara masalah yang tidak dapat dielakkan oleh ibu-ibu. Antaranya adalah ruam susu untuk bayi yang menyusu badan dan juga ruam lampin bagi bayi yang memakai lampin pakai buang.

Semestinya anda pun pasti ada masalah ni kan macam seorang kawan saya ni yang juga mengalami masalah ruam susu pada anaknya kerana anaknya mempunyai tabiat melepaskan puting di kala susu sedang mengalir laju. Dia ada sampel bepa**n daripada DEMC tetapi tidak menggunakannya pun kerana dia ada krim yang lebih mujarab.



Kegunaan lain :
  1. Baik untuk kulit yang mengalami gatal-gatal.
  2. Demam panas (disapu ke seluruh badan). Setengah jam kemudian badan akan berpeluh.
  3. Baik untuk demam campak. Menghilangkan kesan atau tanda demam campak.
  4. Memecahkan lemak / pembuangan angin dengan cara urutan terutama pada bahagian perut.
Saya syorkan ibu-ibu yang bakal melahirkan atau sudah mempunyai anak untuk memasukkan produk ini di dalam barang yang perlu ada sebagai persediaan menyambut anak. Memang tahan lama kerana hanya sedikit sahaja cream yang perlu dioleskan kepada ruam bayi anda. 



* DISCLAIMER: Segala perkongsian mengenai produk dan testimoni bukanlah bertujuan untuk merawat, menyembuhkan dan menganalisa sebarang masalah kesihatan anda. Sila rujuk kepada doktor anda terlebih dahulu untuk penyakit-penyakit kritikal yang memerlukan rawatan rapi.

NEVER TRY, NEVER KNOW..

***********************************************

Hubungi saya untuk pertanyaan lebih lanjut:

Catherine | ID: 944001 | SMS/WhatsApp : 016-8425632
PM :
www.facebook.com/messages/NutrisiSihatCantik
Email: mynutrisisihatcantik@gmail.com

OR

Add friend di FB saya: Kate-Ryn Siena Peter Ginting

" Ingin menjana pendapatan 3-4-5-6 angka sebulan dengan mendaftar menjadi ahli Shaklee? Hubungi saya. Hanya buat bisnes secara online, anda mampu menjana pendapatan lumayan! Wakil pengedar seluruh malaysia masih diperlukan! Dan anda akan dijemput ke Exclusive Billionaire Group di Facebook "

No comments:

Post a Comment