❀◕ ‿ ◕❀ Selamat Datang Ke Nutrisi Sihat & Cantik ❤ Saya Catherine ❤ Shaklee Independent Distributor ID:944001 ❤ Jika anda inginkan konsultansi berkenaan masalah kesihatan anda, sila hubungi saya ❤ Nak tanya apa2 pun boleh. Saya akan membantu anda sebaiknya ❀◕ ‿ ◕❀

Wednesday 4 June 2014

Shaklee Online: Hanya klik sahaja

Shaklee sekarang senang dah.. Sebab tak payah dah nak pergi beli supplement Shaklee or any product Shaklee di branch or HQ

Sebabnya Shaklee dah buat online purchase.. Boleh shopping online dah.. Klik ja apa barang yang kita mau.. Buat payment then siap.. Biasanya barang yang kita order, akan sampai esok atau lusa untuk semenanjung  dan 3-4 hari untuk Sabah, Sarawak dan Labuan.

Senang kan.. Tapi bukan semua orang boleh main klik ja.. Kalau anda mau dapatkan kelebihan klik produk shaklee, anda kenalah jadi ahli.. Bukan susah  pun nak daftarkan keahlian... Klik borang keahlian ini untuk pendaftaran sebagai ahli..



Macam ni la rupanya Shaklee online jika anda nak tahu.. Memang seronok sangat sebab tak perlu lagi ke branch terdekat untuk dapatkan supplement.. Tak payah nak tunggu lama-lama.. Puas hati sangat-sangat..
 
***********************************************

Hubungi saya untuk pertanyaan lebih lanjut:

Catherine | ID: 944001 | SMS/WhatsApp : 016-8425632
PM :
www.facebook.com/messages/NutrisiSihatCantik
Email: mynutrisisihatcantik@gmail.com

OR

Add friend di FB saya: Kate-Ryn Siena Peter Ginting
 

No comments:

Post a Comment