❀◕ ‿ ◕❀ Selamat Datang Ke Nutrisi Sihat & Cantik ❤ Saya Catherine ❤ Shaklee Independent Distributor ID:944001 ❤ Jika anda inginkan konsultansi berkenaan masalah kesihatan anda, sila hubungi saya ❤ Nak tanya apa2 pun boleh. Saya akan membantu anda sebaiknya ❀◕ ‿ ◕❀

Sunday 2 March 2014

7 Sebab Kehebatan Shaklee

Dgn senang hati saya bagi tahu 7 Sebab Kehebatan Shaklee: 

Beroperasi seperti syarikat francais tanpa kos yg tinggi. 
Syarikat yg mempunyai kajian klinikal yg tersendiri terhadap produk nutrisi. 
Syarikat yg bernilai jutaan ringgit. 
Syarikat nutrisi pertama di US. 
Beroperasi lebih 55 tahun di dunia. 
Beroperasi lebih 20 tahun di Malaysia. 
Syarikat yg telah membantu ramai org perolehi pendapatan & kebebasan individu. 



Anda dialu-alukan untuk menyertai Bisnes Shaklee. 

************************* 
 Bagaimana nak jadi AHLI SHAKLEE? 

************************* 

Hanya PERLU daftar ahli RM75 (sm) / RM85 (ss) SEKALI SEUMUR HIDUP dan anda LAYAK menerima KOMISEN LUMAYAN dari Shaklee. 

TANPA modal 
TANPA perlu simpan stok 
TANPA perlu pos barang 
TANPA perlu renew ahli setiap tahun 
TAK perlu jumpa customer 

"Saya tak tahu nak meniaga, macam mana?"

Kami sediakan: 

Personal coaching & group coaching 
Online coaching 
Group support (WhatsApp dan juga secret group dalam FB) 
Group testimoni (beribu2 testimoni pengguna) 

Terbuka kepada sesiapa yang berminat & serius untuk menambah pendapatan. 

Mulakan LANGKAH anda hari ini. 


Students/Ibu ibu bekerja/surirumah jom buat side income dengan Shaklee.  

>> SMS/WHATSAPP [AHLI SHAKLEE] KE 016-8425632 
>> SMS/WHATSAPP [AHLI SHAKLEE] KE 016-8425632 
>> SMS/WHATSAPP [AHLI SHAKLEE] KE 016-8425632 

Saya akan guide anda sampai berjaya. 
Dan saya berbangga sebab dapat join group yang BETUL dan TEPAT.

_____________________________________________________

Dapatkan keahlian Shaklee secara PERCUMA dengan setiap pembelian 2 botol Vivix Shaklee!!

 *************************************************

Hubungi saya untuk pertanyaan lebih lanjut:

Catherine | ID: 944001 | SMS/WhatsApp : 016-8425632
PM :
www.facebook.com/messages/NutrisiSihatCantik 

Email: mynutrisisihatcantik@gmail.com 
FB Page: Nutrisi Sihat & Cantik 

OR

Add friend di FB saya: Kate-Ryn Siena Peter Ginting

No comments:

Post a Comment