❀◕ ‿ ◕❀ Selamat Datang Ke Nutrisi Sihat & Cantik ❤ Saya Catherine ❤ Shaklee Independent Distributor ID:944001 ❤ Jika anda inginkan konsultansi berkenaan masalah kesihatan anda, sila hubungi saya ❤ Nak tanya apa2 pun boleh. Saya akan membantu anda sebaiknya ❀◕ ‿ ◕❀

Saturday 22 February 2014

Masalah penglihatan semakin jelas dengan Shaklee VIVIX

"Selamat pagi.. Vivix tonic ajaib Shaklee ni memang terbukti dapat menyelesaikan berkaitan dengan masalah mata ka?"

Hai semua,
Okay hari ni saya nak kongsi testimoni VIVIX Shaklee.. Hehe..

Apa itu VIVIX Shaklee??
- Satu minuman campuran botanikal yang penuh dengan kebaikan bagi mengekalkan kesihatn badan dan enak rasanya.

Jom baca khasiat vivix di sini!





Ikuti kisah warga emas yang penglihatan semakin jelas selepas menggunakan Shaklee VIVIX hampir sebulan..

“Yati sblm lupa sy nk bgtau awk...smlm mak saya ckp2 dgn ayah sy psl mata. mak sy kata skrg boley nmpk dgn jelas tau..mcm jam kat kereta tu kan kecik je number die kan pastu mak saya nmpk mcm pecah2 je sblm ni tp skrg nmpk jelas dah siket tau..x dek pecah2 dah number tu..berbelit x ayat saya??harap awk faham la ayat sy nih...haaaa...mmg mcm tu ke kesan vivix tu??sbb sblm ni mak sy nk pg operatemata tau sbb x tahan silau la,rimas la kat mata.pastu badan pon mcm segar siket kalau lps buat aktiviti luar tu.x dek lenguh2 mcm selalu.

Alhamdulilah sgt2 yati kesan positif tu nmpk sgt..syukur sgt sy. sy la anak yg paling best sbb dah bg mak sy rasa best!”. - Puan Z.

Credit : Rahsia Vitamin

Lain-lain testimoni , klik SINI.

Penting!
  • Vivix tidak boleh diambil oleh ibu mengandung dan menyusukan anak serta mereka 18 tahun ke bawah.
  • Vivix perlu disimpan dalam peti sejuk kerana penghasilannya dar bahan semulajadi memerlukan suhu rendah agar taha lebih lama.

Siapa-siapa yang tidak gemar makan vitamin berbentuk tablet, bolehlah cuba VIVIX shaklee.


********************************

NEVER TRY, NEVER KNOW..

Hubungi saya untuk pertanyaan lebih lanjut:

Catherine | ID: 944001 | SMS/WhatsApp : 016-8425632
PM : www.facebook.com/messages/NutrisiSihatCantik
Email: mynutrisisihatcantik@gmail.com

OR

Add friend di FB saya: Kate-Ryn Siena Peter Ginting


* DISCLAIMER: Segala perkongsian mengenai produk dan testimoni bukanlah bertujuan untuk merawat, menyembuhkan dan menganalisa sebarang masalah kesihatan anda. Sekiranya anda ada masalah kesihatan, mohon berjumpa dengan doktor bertauliah.

________________________________________________

Anda berhasrat untuk menjana pendapatan sampingan dar rumah seperti saya dan ahli Euphoria yang lain??


Dapatkan keahlian Shaklee secara PERCUMA dengan setiap pembelian 2 botol Vivix Shaklee!!

Hubungi saya untuk pertanyaan lebih lanjut:

Catherine | ID: 944001 | SMS/WhatsApp : 016-8425632
PM : www.facebook.com/messages/NutrisiSihatCantik

No comments:

Post a Comment