❀◕ ‿ ◕❀ Selamat Datang Ke Nutrisi Sihat & Cantik ❤ Saya Catherine ❤ Shaklee Independent Distributor ID:944001 ❤ Jika anda inginkan konsultansi berkenaan masalah kesihatan anda, sila hubungi saya ❤ Nak tanya apa2 pun boleh. Saya akan membantu anda sebaiknya ❀◕ ‿ ◕❀

Wednesday 26 February 2014

Berat badan turun dari 100kg - 69kg??

Testimoni Set Slimming (Herblax + Lecithin + Alfalfa + Omega): Berat badan turun dari 100kg-69kg dalam masa 5 bulan

"Ni pengalaman suami saya yang mengamalkan pengambilan vitamin Shaklee Set Slim iaitu Herb-lax, Lecithin, Omega dan Alfalfa... Dulu pernah saya kongsikan semasa mula2 dia start nk menguruskan badan.. 

Asal berat suami saya ni 100kg.. ukur lilit pinggang 42" tapi setelah berusaha selama 5 bulan (start 27 disember 2012) ni dia dapat mengurangkan beratnya menjadi 69kg dengan ukur lilit pinggang 32"... Baju dan seluar dia yang lama-lama dulu dah tak boleh pakai lagi dah..yer la dulu saiz XXL sekarang ni dh jd 'S' plak.. semua kena beli baru... 

Tapi apa yang paling penting kesihatan suami saya ni berada dalam tahap yang baik sbb dia selalu menjalani pemeriksaan ujian darah dan air kencing.. Pada 16/04/2013 Masa tu berat badan suami saya 73kg dan ukur lilit pinggang 85cm.. 

Dia buat ulangan pemeriksaan dengan Life Check (Yayasan Buah Pinggang Kebangsaan Malaysia) tekanan darah 126/74 (Normal)..Glukos darah rambang 5.2mmol/L.. (< 5.6 kemungkinan diabetes adalah rendah) Kolesterol total darah rambang 4.97 (< 5.17 Risiko rendah) .. Urinalisis pula didapati negatif iaitu tiada kehadiran glukos/protein dan darah dalam air kencing..bilangan jam diantara pengambilan makanan terakhir dan ujian pemeriksaan dalam 2 jam 15 minit..

Sekarang ni bersyukur sangat dengan keadaan suami saya..selain menambahkan keyakinan diri dia juga nampak lebih muda dari usianya..bak kata kakak ipar saya " Awak nampak macam budak lepas SPM la" - Puan Noriza Abdul Rahman



NEVER TRY, NEVER KNOW..

Hubungi saya untuk pertanyaan lebih lanjut:

Catherine | ID: 944001 | SMS/WhatsApp : 016-8425632
PM : www.facebook.com/messages/NutrisiSihatCantik
Email: mynutrisisihatcantik@gmail.com

OR

Add friend di FB saya: Kate-Ryn Siena Peter Ginting


* DISCLAIMER: Segala perkongsian mengenai produk dan testimoni bukanlah bertujuan untuk merawat, menyembuhkan dan menganalisa sebarang masalah kesihatan anda. Sekiranya anda ada masalah kesihatan, mohon berjumpa dengan doktor bertauliah.

No comments:

Post a Comment