❀◕ ‿ ◕❀ Selamat Datang Ke Nutrisi Sihat & Cantik ❤ Saya Catherine ❤ Shaklee Independent Distributor ID:944001 ❤ Jika anda inginkan konsultansi berkenaan masalah kesihatan anda, sila hubungi saya ❤ Nak tanya apa2 pun boleh. Saya akan membantu anda sebaiknya ❀◕ ‿ ◕❀

Monday 13 January 2014

Skin Care Set: Kulit lebih sihat

Mengimpikan kulit yang lebih sihat, tak kusam , tak pucat, tak berminyak ?? Parut-parut jerawat pun clear?? Tak perlu membeli tiap bulan…1 set boleh tahan berbulan-bulan…memang berbaloi, memang selamat & terbukti berkesan!!


SET D SHAKLEE (Skin Care)
=================

VITA E COMPLEX SHAKLEE
° Memperbaiki parut
° Mengurangkan jerawat
° Memulihkan tekstur kulit
° Memberikan ton kulit muka yang sekata
° Mengurangkan kedut & garis – garis halus

B-COMPLEX SHAKLEE
° Melembabkan kulit
° Menaikkan seri wajah (glowing)
° Anti-stress (penyebab jerawat)
° Melancarkan peredaran darah

Sustained Release VITA C – Plus
° Membentuk kolagen
° Mencerahkan kulit
° Menghilangkan kedut
° Menghilangkan jeragat
° Merawat kulit kasar & kering

 NEVER TRY, NEVER KNOW..

✿ Dijamin halal
✿ Ada kelulusan KKM
✿ Tiada kesan sampingan
✿ Terbukti berkesan
✿ Servis pantas
✿ Konsultasi percuma

 ******************************************* 
Hubungi saya untuk pertanyaan lebih lanjut:



Catherine | ID: 944001 | SMS/WhatsApp/WeChat : 016-8425632
PM : www.facebook.com/messages/NutrisiSihatCantik
Email: mynutrisisihatcantik@gmail.com
FB Page: Nutrisi Sihat & Cantik

OR

Add friend di FB saya: Kate-Ryn Siena Peter Ginting

No comments:

Post a Comment