❀◕ ‿ ◕❀ Selamat Datang Ke Nutrisi Sihat & Cantik ❤ Saya Catherine ❤ Shaklee Independent Distributor ID:944001 ❤ Jika anda inginkan konsultansi berkenaan masalah kesihatan anda, sila hubungi saya ❤ Nak tanya apa2 pun boleh. Saya akan membantu anda sebaiknya ❀◕ ‿ ◕❀

Friday 17 January 2014

Pakej Set Berpantang


(1) Pakej A (Basic):
Vita-Lea, B-Comp, Vit-C & Zinc Complex

(2) Pakej B (Tenaga/ Sembelit):
Vita-Lea, B-Comp, Vit-C, Zinc Comp & OsteMatrix

(3) Pakej C (Pantang & Milk Booster):
Vita-Lea, B-Comp, Vit-C, Zinc Comp, OsteMatrix & ESP


Testimoni:


Hubungi 016-8425632 SEGERA utk mendapatkan SET SHAKLEE!!!

P/s: Jadual pengambilan suplemen & konsultasi berterusan disediakan.

Segala perkongsian mengenai produk dan testimoni bukanlah bertujuan untuk merawat, menyembuhkan dan menganalisa sebarang masalah kesihatan anda. Produk ini bukan bertujuan untuk mendiagnos, merawat,menyembuhkan atau mencegah sebarang penyakit.   

***********************************************

NEVER TRY, NEVER KNOW..

 Hubungi saya untuk pertanyaan lebih lanjut:

 Catherine | ID: 944001 | SMS/WhatsApp/WeChat : 016-8425632

OR
 
Add friend di FB saya: Kate-Ryn Siena Peter Ginting

No comments:

Post a Comment