❀◕ ‿ ◕❀ Selamat Datang Ke Nutrisi Sihat & Cantik ❤ Saya Catherine ❤ Shaklee Independent Distributor ID:944001 ❤ Jika anda inginkan konsultansi berkenaan masalah kesihatan anda, sila hubungi saya ❤ Nak tanya apa2 pun boleh. Saya akan membantu anda sebaiknya ❀◕ ‿ ◕❀

Thursday 13 February 2014

SET BAJET SAKIT SENDI

" Sakit belakang tak sakit lagi. Kaki pun rasa selesa." - Antara kata-kata mama saya selepas consume Ostematrix dan AJHT. 

Sakit sendi berpunca daripada pelbagai jenis kecederaan atau keadaan sperti rheumatoid arthritis atau osteoarthritis. 

Walau apa sekalipun puncanya, ia ternyata membebankan. Apabila kita mula menderitainya, cuma satu persoalan yang bermain difikiran iaitu mencari cara untuk melegakan.

Shaklee menawarkan Set Bajet Sakit Sendi bagi kesihatan sendi optimum.



ADVANCE JOINT HEALTH COMPLEX mengandungi..

✎  Ekstrak Boswellia -- meningkatkan keselesaan sendi seawal 5 hari serta melegakan keradangan sendi
✎  Ekstrak jagung -- membekalkan sumber GLOKOSAMIN yg pekat bagi meningkatkan kesan "kusyen" (memelihara rawan)
  Vit C, Zinc, Kuprum & Mangganes -- membantu membina kolagen dan komponen tisu penghubung bagi memberi kekuatan dan struktur sendi yg sihat.

OSTEMATRIX mengandungi..

  Kalsium - Menghalang osteoporosis
  Magnesium - ION POSITIF ke-2 yg penting di dalam tubuh kita bg menggalakkan komposisi tulang & rawan, membantu sistem saraf, pengecutan saraf & otot, menstabilkan denyutan tidak sekata pesakit jantung, mengurangkan formasi batu karang/batu hempedu, menghalang endapan kalsium (x effect KIDNEY coz akan "habis" di serap dlm tempoh 12 jam. PENTING utk yg mengalami masalah Fluktulasi Glukos)
  Fosforus & Vit D - meningkatkan ketumpatan tulang, kerangka serta memperbaiki penyakit periodontal
  Zinc, Kuprum, Mangganes dan Boron - memelihara metabolisma kerangka dan pertumbuhan otot, 'menyusun' enzim yg diperlukan utk memperbaiki tulang, rawan dan menghalang artritis.

**Kesemua nutrien ini perlu diambil bersama utk penyerapan oleh tubuh & menghalang pemendapan sesetengah mineral.

* DISCLAIMER: Segala perkongsian mengenai produk dan testimoni bukanlah bertujuan untuk merawat, menyembuhkan dan menganalisa sebarang masalah kesihatan anda. Sekiranya anda ada masalah kesihatan, mohon berjumpa dengan doktor bertauliah.


NEVER TRY, NEVER KNOW..

Untuk info & order:
SMS/WhatsApp : 016-8425632 (Catherine)
PM : www.facebook.com/messages/NutrisiSihatCantik

No comments:

Post a Comment