❀◕ ‿ ◕❀ Selamat Datang Ke Nutrisi Sihat & Cantik ❤ Saya Catherine ❤ Shaklee Independent Distributor ID:944001 ❤ Jika anda inginkan konsultansi berkenaan masalah kesihatan anda, sila hubungi saya ❤ Nak tanya apa2 pun boleh. Saya akan membantu anda sebaiknya ❀◕ ‿ ◕❀

Wednesday 2 October 2013

SHAKLEE INDEPENDENT DISTRIBUTOR

✎ Saya Pengedar Sah Shaklee kawasan Tuaran, Telipok, Sepanggar, Menggatal, Inanam, ID 944001.

✎ Semua pembelian dari Nutrisi Sihat & Cantik, layak menerima aturan makan dan konsultasi berterusan.

✎ Sila hubungi saya (SMS/WhatsApp/WeChat) di 016-8425632 utk konsultasi dan tempahan produk Shaklee.

✎ Penghantaran ke seluruh Malaysia (RM10 semenanjung, RM20 sabah/sarawak).

Antara produk yang sentiasa mendapat permintaan tinggi :

★★ ESP
★★ Set Diet Bajet (Lecithin+Alfalfa)
★★ Set Menyusu
★★ Set Berpantang
★★ Set Hamil
★★ Set Kulit Cantik
★★ Set Anak Pintar
★★ Set Kesuburan
★★ Set Pelajar

dan macam-macam lagi....Pilihan di tangan anda! Saya sedia membantu memilih supplemen yang sesuai utk kesihatan anda. (✿◠‿◠)

NAMA: Catherinesiena Ginting
HP: 016-8425632
FB Page: https://www.facebook.com/NutrisiSihatCantik
Blog: http://mynutrisisihatcantik.blogspot.com



No comments:

Post a Comment